شماره تماس : 09004444365 و 01342239000
به انواع تبلیغات که در خارج از خانه مشاهده میکنید تبلیغات محیطی گفته میشود ، روشی برای تبلیغات کسب و کار شما (محصولات با ارائه خدمات ) که شامل بیلبورد ، استرابورد ، عرشه پل ، لمپوست ، برایت بورد ، تبلیغات لایت باکس ،سازه های بادی و … میباشد .
تبلیغات محیطی مخاطبان انبوه را مورد هدف قرار میدهد و این نوع تبلیغ میتواند راهی بسیار موثر برای دیده شدن برند شما باشد . در عصر ارتباطات شرکت های بزرگ این شکل از تبلیغ را انتخاب میکنند ، زیرا این روش سنتی را بسیار موثر میدانند .
به طور استراتژیک از چندقالب برای دیده شدن کسب و کار و دستیابی به مخاطبان استفاده میشود که در اینجا با برخی از قالب ها که برای تبلیغات انتخاب میشوند آشنا میشویم :
بیلبورد یا نمایشگر های استایک بزرگ که در نواحی پر رفت و آمد و در معرض چشمان مخاطبان قرار داده میشوند که توجه مخاطبان را به خود جلب میکنند ، بیلیورد ها بدلیل بزرگ بودن اندازه شان بسیار مورد توجه قرار میگیرند و میتوان پیام های تاثیر گذاری را به رهگذران منتقل نمود . و با پیشرفت تکنولوژی نسل جدیدی از بیلبورد های دیجیتالی به بازار عرضه شد که تحت کنترل کامپیوتر میتوانند تصویر و انیمیشن و ویدئو پخش کنند.
نوع ثابتی از تبلیغات در فضای باز میباشد و نسخه ی کوچک بیلبورد هستند که اغلب در ایستگاه اتوبوس ، مترو و … یافت میشوند . پوستر ها شکل موثری از تبلیغات میباشند و نسبت به بیلبورد ها بسیار مقرون به صرفه تر میباشند.
کانون تبلیغاتی الماس دیبای ایرانیان دارای مجوز از اداره کل تبلیغات در استان گیلان و شهرستان هایی از جمله لاهیجان ، لنگرود ، رودسر و انزلی اماده ارائه خدمات تبلیغات محیطی با کم ترین هزینه میباشد علاوه بر این کانون الماس دیبا با ارائه انواع خدمات دیگر همچون طراحی سایت ، خدمات طراحی ، هدایای تبلیغاتی و … اماده همکاری با شما عزیزان میباشد
برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس : 09004444365 و 01342239000
گونه ای از استند های ایستاده میباشند که مانند بیلبورد شامل یک پایه فلزی و محتوای تبلیغاتی روی بنر چاپ شده بر روی آن قرارو برای اطلاع رسانی اکران و مورد استفاده قرار میگیرد ، اکنون بدلیل بالا بودن تعرفه بیلبورد های تبلیغاتی افراد با اجاره این نوع از تبلیغ به معرفی برند و خدمات خود میپردازد.
به محل عبور و مرور در پل ها که وظیفه ی باری که بر آن وارد میشود را عرشه پل میگویند و به بنر های تبلیغاتی که بر روی عرشه پل های وسیله نقلیه یا عابر پیاده نصب میشوند تبلیغات عرشه پل نیز گفته میشوند . مانند بیلبورد تاثیر بسزایی بر مخاطب دارد و اگر طراحی بنر هوشمندانه باشد ، تاثیر آن را چند برابر میکند.
نوعی از تبلیغات محیطی میباشند که در یک ارتفاع معینی از زمین نصب میشوند و به طور معمول ارتفاع آنها 3 * 1 متر میباشند ، بنر ها متناسب با محل قرار گیری در انواع دو وجهی و چهار وجهی تولید میشوند .
نوعی سازه های تک پایه ای با نور پردازی در قسمت بالا یک نوع آوری در عرصه تبلیغات محیطی میباشند که که به صورت معلق به نظر میرسند .
با روی اوردن افراد به تبلیغات دیجیتال ، تکنیک نشانه گذاری در تبلیغات محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است . زیرا به کسب و کار کمک میکند تا با هدفگذاری در بازاریابی به مخاطبان موردنظر دست یابند.
کسب و کار ها میتوانند در مکان هایی که میخواهند فروش آنها شکوفا شوند را انتخاب کرده و آگاهی بیشتر نسبت به برند ایجاد کنند با برچسب گذاری جغرافیایی بر روی شهر یا محله ای که مورد هدف است میتوان به نتایج خوبی دست یافت . مثال : یک شیرینی فروشی که به تازگی شروع به کار کرده و آگهی را در نزدیکی مکان فیزیکی خود قرار میدهد و محله های اطراف را مورد هدف قرار میدهد .
تبلیغکنندگان و ناشران علاقه مخاطبان مورد نظر را میسنجد و سپس برای رسیدن به هدف مورد نظر برای عده ای از افراد تبلیغات را قرار میدهد . مثال : فروشگاه محصولات بهداشتی و تناسب اندام تبلیغاتی را در نزدیکی سالن های ورزشی ، مسیر های پیاده روی و موارد دیگر برای جذب مخاطب قرار میدهند.
تبلیغاتی محیطی یک راه طبیعی برای برقراری ارتباط با مخاطب میباشد ، امروزه تصاویر و طراحی چشم نواز میتواند مخاطب را به خود جذب کند و تبلیغات محیطی بدین صورت از موضوع به نفع خود استفاده میکند ، مخصوصا در مکان های خاصی که باعث کنجکاوی در ذهن مخاطبان میباشد .